ارز دیجیتال

کوین استیم Steem – مطلب مفید ارسال کنید و پاداش بگیرید

معرفی ارز دیجیتالی استیم Steem.
پست ارسال کنید و به ازای هر پست مبلغی به دلار دریافت کنید.

درود
با معرفی سایتی دیگر با پرداخت بصورت دلار و در کوتاه ترین زمان در خدمت شما هستیم
اگر به یاد داشته باشید در اینترنت فوروم هایی همچون topgoldforum و bulkmoneyforum وجود داشتند که در ازای ارسال پست/مطلب مفید توسط کاربران به آنها مبالغی رو پرداخت می کردند. این سایت ها به اصطلاح Paid to post یا پرداخت در ازای پست نام داشتند و کاربران رو به درآمد خیلی ساده و راحت می رسوندند. اما به تدریج با ظهور شبکه های اجتماعی و ارزهای دیجیتال این فروم ها و این روش کسب درآمد منسوخ شد.
در این مطلب قصد معرفی ارز دیجیتالی استیم Steem را داریم.
کوین استیم یک پلتفرم شبکه اجتماعی مبتنی بر بلاک چین است که هر کسی درآن قادر به کسب جایزه و درآمد است. به عبارت دیگر کوینی که برپایه شبکه اجتماعی کار میکند.
در شبکه اجتماعی steemit تمامی افراد با ارسال مطالب مفید و فعالیت در سیستم پاداش دریافت خواهند کرد. ارز دیجیتالی این شبکه با واحد Steem شناخته می شود.

شبکه احتماعی

https://steemit.com

تفاوت کوین استیم با دیگر ارزهای دیجیتالی در چیست؟
در بیشتر کریپتوکارنسی ها کاربران در ازای انجام کاری پاداش دریافت می کنند. در استیم کسب درآمد و دریافت پاداش، به سادگی لایک کردن پست ها در فیسبوک یا رای دادن در توییتر است.
در این شبکه اجتماعی با ارسال پست و لایک پست دیگران، کوین استیم دریافت خواهید کرد.

درآمد کاربران چگونه پرداخت می شود؟
در steemit.com ، همچون فرآیند استخراج بیتکوین، پاداش کاربران از طریق فناوری بلاک چین پرداخت می شود. پرداخت ها بصورت مساوی بین Steem Power و Steem Dollars تقسیم می شود. و جوایز 24 ساعت پس از ارسال مطلب یا لایک کردن پست ها پرداخت می شود

فرق Steem ، Steem Power و Steem Dollars در چیست؟
اکوسیستم استیم شامل سه واحد Steem ، Steem Power و Steem Dollars می شود. که تعریف هرکدام در زیر آورده شده است.

استیم Steem : ارز دیجیتال پایه که کل مجموعه براساس آن راه اندازی شده است. استیم همانند آجرهایی ست که دو واحد دیگر یعنی Steem Dollars and Steem power را می سازد.
شما قادر به خرید و فروش استیم هستید و می‌توانید آن را به یکی از دو واحد استیم پاور یا استیم دلار تبدیل کنید.

استیم دلار Steem Dollars : این ارزِ پلتفرم استیم می باشد که با نام SMD شناخته می شود. زمانیکه که در داخل شبکه اجتماعی استیم به کسی رای می دهید یا آنها به پست های شما رای می‌دهند این ارز به شخص رای گیرنده منتقل می شود.
این ارز قابل انتقال به خارج از سیستم نیست و شما ابتدا باید آن را به استیم تبدیل کنید.

استیم پاور Steem power : که به اختصار sp نامیده می شود، این توکن میزان تاثیر و نفوذ شما را در شبکه استیم نشان می دهد. به عنوان مثال اگر sp زیادی داشته باشید، رای های دریافتی شما با ارزش تر محسوب خواهند شد و پاداش متفاوتی از دیگر اعضا دریافت می‌کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
منبع
99bitcoins
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بستن